شب قدر است گر قدر بدانی...!!!
 
درباره وبلاگ


به نام خدایی که عاشقشیم.... سلااااااام... همه رو خوب بخون بعد نظر بده... . . . راستی خوش اومدی!!!! بازم بیا... راستی نظرات تبلیغاتی نباشه... ادرس وبت رو هم حتما بذار که اگه خوشم اومد لینکت کنم... تشکر.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 39912
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1


اینجا هوا بارونیه...




هوالعشق...

امام صادق (ع) می فرمایند:

براورد اعمال در شب نوزدهم انجام میگیرد و تصویب ان در شب بیست و یکم و تنفیذ ان در شب بیست و سوم.

هم چنین می فرمایند:

اغاز سال(حساب اعمال) شب قدر است،در ان شب برنامه ی سال اینده نوشته میشود.

 

انشاالله که بهترین ها براتون نوشته بشه...

شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)تسلیت باد...

التماس دعا.



نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت15:29---17 مرداد 1392
کسی که تمام دغدغه اش ست کردن رنگ رژ لبش با لباس زیرش است



توان درددل یک مرد را ندارد حرف مرد را یا مرد میفهمد یا دود سیگارش...



آپم بدو بیا!


علیرضا کوچولو
ساعت11:03---16 مرداد 1392
سلام دوست خوبم
من به کمکتون احتیاج دارم.
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
سهم شما: دعای خیر مادرم در این ماه عزیز


فاطمه
ساعت15:57---8 مرداد 1392
قالب وبت عالیه.........



خوشمان آمد..
پاسخ:وووویی ممنون خاخورجان... هه هه مثه قاصدک گفتی!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, :: 13:52 ::  نويسنده : زهرا

 

کد تغییر شکل موس